Teenustasu

Raamatupidamise teenuse hind kujuneb tavalisele äriettevõtte ühe kuu pearaamatu kannete arvu põhjal. Pearaamatu kanne on iga ostuarve, müügiarve, tasumine, laekumine, raha sisse/välja liigutamine, laenu andmine/saamine jms tehing, mis mõjutab ettevõtte raamatupidamise seisu. Hinnastame iga ettevõtte kande hinna vastavalt keerukusele ja tööprotsesside automatiseerimise võimalustele. Lisaks mõjutab teenuse hinda töötasude maksmine.

Aitame sind kogu raamatupidamise valdkonda kuuluvaga:

  • vajalike dokumentide nimekiri, sh puuduvate dokumentide nimekiri
  • juhendame, kuidas need saada
  • selgitame maksude loogikat ja hoolitseme, et kõik oleks õigel ajal makstud
  • koostame maksudeklaratsioonid
  • jagame ligipääsu raamatupidamise programmi kõikidele andemetele
  • juhendame mugavas programmis müügiarveid looma
  • aitame click-by-click ära teha vajalikud ligipääsud raamatupidamise korraldamiseks
  • nõustame sinu ettevõttega seotud maksuküsimustes ja aitame seaduslikult makse optimeerida

 

Järgnevalt toome välja levinumad kliendigrupid ja nende raamatupidamise teenuse hinnastamise.

Üksikettevõtja – kuutasu 83€+km

  • 1 isiku töötasu arvestus
  • TSD ja KMD esitamine
  • kuni 25 pearaamatu kannet
  • juhendame kasutama Smart Accounts programmi – see on lihtne ja teeb ettevõtja elu mugavamaks
  • võimalus mugavalt luua ja saata müügiarveid (anname nõu ja juhised)
  • ligipääs 24/7 kogu oma ettevõtte raamatupidamise infole, sh aruannetele juhtimisotsuste tegemiseks
  • soovi korral kuludokumentide edastamise äpp Envoice – esita kuludokumendid mugavalt mobiiliga pildistades, e-mailiga edasi saates või ka e-arvetena
  • maksunõustamine

 

Väikese tiimiga ettevõte – kuutasu 197€+km

  • 3 isiku töötasu arvestus
  • TSD ja KMD esitamine
  • kuni 50 pearaamatu kannet
  • juhendame kasutama Smart Accounts programmi – see on lihtne ja teeb ettevõtja elu mugavamaks
  • võimalus mugavalt luua ja saata müügiarveid (anname nõu ja juhised)
  • ligipääs 24/7 kogu oma ettevõtte raamatupidamise infole, sh aruannetele juhtimisotsuste tegemiseks
  • soovi korral kuludokumentide edastamise äpp Envoice – esita kuludokumendid mugavalt mobiiliga pildistades, e-mailiga edasi saates või ka e-arvetena
  • maksunõustamine

 

5+ töötajaga ettevõte – tasu sõltub täpsematest asjaoludest, küsi eraldi pakkumist

  • töötasude arvestus suuremale tiimile
  • TSD ja KMD esitamine
  • juhendame CEO ja vastavad töötajad kasutama Smart Accounts programmi (aruanded, müük, laekumised jms)
  • võimalus mugavalt luua ja saata müügiarveid (anname nõu ja juhised)
  • ligipääs 24/7 kogu oma ettevõtte raamatupidamise infole, sh aruannetele juhtimisotsuste tegemiseks
  • soovi korral kuludokumentide edastamise äpp Envoice – esita kuludokumendid mugavalt mobiiliga pildistades, e-mailiga edasi saates või ka e-arvetena
  • ostuarvete kinnitusringid, kuluaruanded ja lähetuskulude aruanded mugavalt kuluhaldustarkvaras Envoice
  • maksete ettevalmistamine ja soovi korral kinnitamine pangas, et CEO ei peaks sellele aega kulutama
  • maksunõustamine kiirelt telefoni teel või veebikõnes või Slackis
  • vajadusel kohtumiseks aeg järgmisel tööpäeval
  • vastavalt ettevõtte vajadustele kohandatud lisateenused – finantsanalüüs, võlglaste haldus vms

 

Väikeinvestor – 210€/aasta

Väikeinvestori pakett on mõeldud ettevõttele, mis tegeleb peamiselt investeerimisega ja ei maksta töötasusid ega ole käibemaksukohustuslane (st puudub igakuine deklaratsioonide esitamise vajadus).

  • kuni 25 kannet või kuni 100 kirjet
  • aastaaruande koostamine ja esitamine
  • andmete säilitamine raamatupidamise programmis Smart Accounts
  • ligipääs enda ettevõtte kõikidele raamatupidamise andmetele ja dokumentidele üle veebi
  • võimalus mugavalt luua ja saata müügiarveid (anname nõu ja juhised)
  • juhised raamatupidamiseks vajalike dokumentide ja raportite võtmiseks
  • LEI koodi 10% sooduskood LEI Register lehelt
  • piirmäära ületava kande hind 2,2€

 

Kinnisvarainvestorid:

  • raamatupidamise programmis Smart Accounts on võimalik seadistad automaatne igakuine üüriarvete loomine ja saatmine kliendile. Arved lähevad automaatselt õigel kuupäeval kliendile ja kinnisvara haldajal on vähem vaeva
  • samuti saab teha mugavaks kõrvalkulude arvete loomise
  • ligipääs programmile üle veebi igal ajal
  • programmi kasutamine on kliendile tasuta

 

Miks tulla meile kliendiks?

  1. Meie kliendina saad ligipääsu aastatepikkusele kogemusele nii raamatupidamises kui ka maksunõustamises.
  2. Oleme lahendustele orienteeritud ja aitame maksuküsimused lahendada pakkudes välja eri variandid ja esitades otsustamiseks vajalikud asjaolud.
  3. Saad oma ettevõtte raamatupidamise usaldada kutsetunnistusega ja kõrgharidusega spetsialistidele
  4. Kasutame sinu ettevõtte raamatupidamise korraldamiseks maksimaalselt ära automatiseerimise võimalused ja kaasaegsed lahendused – selle tulemusena jääb sul rohkem aega olulisemateks töölõikudeks.

 

Hinnakiri kehtib alates 01.01.2025

 

Küsi personaalset pakkumist: martin@nordfinance.ee   56 50 32 25

Raamatupidamise hinnakiri

Kuutasu kannete arvu põhjal.

Maksunõustamine hinna sees.

Ligipääs kõigile oma ettevõtte andmetele.

Videokõne või kohtumine uuele kliendile.

Teenused

Aruandlus

Finantsaruanded, väljavõtted laekumata arvetest, personalikulude ülevaated jms.

Nõustamine

Igakülgne nõustamine nii personali- kui ka maksuküsimustes (sh investeeringute erisused).

Esindamine ametites

Vajalike toimingute läbiviimine ja kliendi esindamine erinevates ametkondades.

Finantsanalüüs

Ülevaatlikud tabelid ja graafikud kõige olulisema finantsinfoga ettevõtte juhtimisotsuste tegemiseks.

Palgaarvestus

Töö- ja lisatasude ning puhkusetasude arvestamine. Puhkusepäevade ja puhkusereservi arvestus.

Ülekanded

Arvete, palga, maksude ja teiste vajalike ülekannete sooritamine ettevõtte pangakontolt.